A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

czwartek, 27 października 2011

podróż przedślubna

Tydzien temu wróciliśmy z długo wyczekiwanych wczasów. Szczerze mówiąc stracilismy nadzieje, że w październiku znajdziemy jakąkolwiek super ofertę last minute bez dojazdów na plażę i bez dodatkowych zwierzątek w postaci karaluchów w pokoju. Zupełnie przypadkiem i już w ostatniej chwili, 10 minut przed zamknięciem biura TRIADA zarezerwowaliśmy wycieczkę. Tunezja, podobie jak w zeszłym roku lecz w innym rejonie. Nie ukrywam że baliśmy się strasznie, ponieważ cena za wycieczkę była bajecznie niska. Gdy już dolecieliśmy, pokój okazal się czysty i z widokiem na morze ( oczywiście jak to w arabskim kraju, daliśmy za to łapówkę w formie dolarów), basen również czysty a jedzenie pyszne i pod dostatkiem-odetchneliśmy z ulgą. Okolica nie była ciekawa, bo atrakcji opócz kur biegających pod hotelem (własność zapewne szefa kuchni!) nie było żadnych. Nie mniej jednak był to idealny hotel do odpoczynku w dodatku za 1000 zł (3*).
W najtańszym momencie dostępności tych ofert, wycieczka kosztowała 850zł od osoby. I jak tu nie kochać wyprzedaży i innych SALE'ów?! :)
nasz widok w balkonu

1. Ależ ja ci zazdroszczę ;) Też bym się z tej szarej Polski chciała wyrwać. Kurcze 850zł to super. Ja ostatnio chciałam do Pragi na 3-4 dni jecha ci wyszło podobnie :P bez paliwa :/
    Nie moge się doczekac czasu gdy będzie mnie stac na wakacje w cieplych krajach ^^ A narazie studiuję to od drugiej strony. bałabym sie strasznie jechac bo wiem co sie kryje za takimi obniżkami. ale jesteście zadowoleni to dobrze. a co do kur... no przynajmniej wiecie że kurczak na obiad był... świeży :D:D

2. nie ma sie czego bać, wystarczy sprawdzone biuro i troche ostrożności. To był nasz drugi wspólny wyjazd do Afryki, a i nie pierwszy w rodzinie więc już troche informacji mieliśmy- co robić a czego nie. W każdym razie warto, naprawde waaaardzo oszczędzać na podróże.

3. Taak tylko wiesz ja to studiuję i wiem co potrafią biura wyrabiać. Strach sie bać :) Ale też jak chcą to dbaja o klienta bo wiedzą ze np jeszcze wróci :):)

4. Hihi najlepsze było Prawo w Turystyce jak nam opowiadał koleś przypadki z życia wzięte ^^

5. Widoki piękne. A cena - powala na kolana, rok temu także nam udało się zgarnąć wycieczkę do Turcji pod koniec sierpnia za mega niską cenę. I jak tu się nie skusić?!

6. Your blog is so cute!Congrat"
    I'm now following you , do the same if you want:
    WWW.FASHIONSCARFBOY.COM
    Kisses Andy

7. Zazdroszczę! Piękne widoki, słońce i ciepła plarza:)
    Zapraszam do mnie. Nowe posty któe nie wyświetlają się na pulpicie nawigacyjnym;/

8. Hi ! Your blog is amazing and I follow it naturally ! You can come to visit and follow mine if you like it !