A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

wtorek, 10 stycznia 2012

Vogue!

Jeszcze wracając do prezentów,dawno to byłoale  dziadek który przyjechał na święta z Nowego Jorku, przywiózł mi Vogue! Namiastka luksusu zawarta na 300stronach.


louis vuitton<3 

 i Tiffany- która z kobiet nie marzy o pierścionku od Tiffaniego?!
Nowe perfumy Prada- Candy, przepiękny słodki zapach ale dyskretny, i czysty. Mogłyby stać się jednymi z moich ulubionych. 


i moda. Najmodniejsze w nadchodzącym letnim sezonie motywy marynarskie Które uwielbiam. 

pepitka 



mamy też motyw ślubny:)

i Nuva Ring o której coraz częściej myślę bo Evra psuje mi wątrobe. 



A z osobistych spraw ślubnych; wczoraj kupiłam tabletki musujące na uspokojenie. Żałuję że tak późno. 








3 komentarze:

  1. Masz tam dziadka? Faajnie ;)
    Też sobie kupiłam Vogue na pamiątkę. I InStyle już na JFK przed odlotem. 700 stron ;) Nie to co polski ;)
    Choć głównie obrazki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tez marze o takim pierscionku na zareczyny;)

    Zapraszam na konkurs na blogu!;)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dostałam nie od Tiffany'ego i przeżyję ^^ Bałabym się taki nosić żeby mi ręki nie odcięli dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń