A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

środa, 15 lutego 2012

Catrice,Essence,Opia,Ecotools...

Dzień typowo zakupowy. Już od dawna nosiło mnie żeby pójść i wydać bez sensu pieniądz na cokolwiek;) Ze względu na brak czasu, ta ochota była odsuwana na później, aż dzisiaj nadszedł sądny wolny dzień na zakupy:) 
Pędzel z essence do smoke eyes, pędzel z Ecotools do cieni oraz lakier Catrice w odcieniu hmm... oleju samochodowego który wyciekł do kałuży;) 
 zupełnie inaczej wygląda na paznokciach niż w buteleczce. Ale i tak jestem zadowolona. Lakiery Catrice mają bardzo dobrą gęstą konsystencję, 2 warstwy w zupełności wystarczą do idealnego krycia. Wysychają w mgnieniu oka i utrzymują się w stanie idealnym około pięciu dni. Jak na cenę 9,90zł to jestem zachwycona.  
generalnie rzecz biorąc mam ostatnio (hmm od lata?) słabość do metalicznych lakierów w podobnym deseniu. 

Rano przyszła paczka z Allegro. Niby nic specjalnego, zwykły naszyjnik z Opia ale mam na niego wiele pomysłów i pięknie wygląda na koszuli. 
Wieczorem również przyszła paczka z Allegro:) Wypatrzone lakierkowe kalosze w rozsądnej cenie ok 70zł ( a nie 400zł, które byłam już skłonna wydać na Huntery...) 



A już zupełnie w nocy zaszalałam. Złożyłam zamówienie na www.iherbs.com i zamówiłam zestaw 5 pędzli
z Ecotools za 34,47zł z przesyłką! Dla porównania, ten sam zestaw na allegro kosztuje co najmniej 45zł. Mój zestaw idzie z USA, przesyłka wyniosła tylko 6$, korzystając z kodu rabatowego dostałam dodatkowe - 5$. Łącznie wyszło 10,73$ ( kurs dolara na dziś mi sprzyjał ok 3,22zł). Jestem przeszczęśliwa, teraz tylko czekam na paczkę ( która może iść nawet do 4 tygodni). Dla porównania cen wspomnę że za dzisiejszy jeden pędzel zapłaciłam 17zł. Żałuję że nie zamówiłam więcej, bo mam ochotę na pędzel najgrubszy, do brązera a jego regularna cena w Polsce wynosi ponad 50zł, w USA maksymalnie 30zł, ale to może innym razem zamówię. 
Jeśli ktoś jest chętny, kod rabatowy: IZA798 













6 komentarzy:

  1. Hey. Niestety pędzle do mnie nie dotarły, kontaktowałam się z iHerb ale niestety nic nie mogli zrobić, bo wybrałam najtańszą przesyłkę.
    Ale u Ciebie nie musi być tak samo, poczekaj spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie... ja też wybrałam najtańsza przesyłkę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik słodki ;) Ja ostatnio tez kupuję jak najęta, głównie właśnie przez internet. Pieniądze za cośtam wpłyną na konto to dzien i juz ich nie ma ;) Dotarły do mnie buty z UK w końcu za 42zł z przesyłką wow ;)
    A ja jakoś nie mam tak szału na pędzle ;) Nie przykładam się chyba aż tak do makijażu. Choc zamówiłam bazę i korektor pod oczy... znowu ;) Próbuje który w koncu zasłoni wory pod oczami xD

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj:)

    na Twojego bloga trafiłam przez nasze kochane Ciacho:) -spodobał mi się, więc z miłą chęcia będę tutaj powracać:)

    Co do pędzli z ecotools, też mam na nie wielką ochotę, mam nadzieję, że bezproblemowo dojdzie do Ciebie upragiona paczuszka z usa:)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuje za komentarz (od fanki Ciasteczka, której również fanką jestem;)) oraz za sub. To bardzo miłe. Tym bardziej że dopiero się rozkręcam.

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego co wiem ecotools można dostac w rossmanie i super-pharm :)

    OdpowiedzUsuń