A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

wtorek, 24 kwietnia 2012

Ecotools- pędzle


Dawno, dawno temu składałam zamówienie na amerykańskiej stronie  iherb.com  o czym też pisałam. Po miesiącu oczekiwaniu i setkach negatywnych opinii ( że przesyłki te najtańsze, nie ubezpieczone nie dochodzą bo są kradzione) pogodziłam się z faktem że pieniądze przepadły a paczka została skradziona. Jakież było moje zdziwienie gdy po ok 2 miesiącach od złożenia zamówienia przyszedł kurier z paczką! 

Pędzle miały wyglądać tak: 

A do mnie przyszły takie. Tak, są takie same, jedynie kosmetyczka trochę się różni. Najważniejsze że przyszły. Gratis dostałam próbkę zielonej herbaty. Na stronie firmy do każdego zamówienia można wybrać sobie jakiś gratis z oferowanych, chciałam błyszczyk ale dowiedziałam się o tym po wysłaniu już zamówienia. 

Oferta sklepu iherb.com jest bardzo korzystna, szczególnie jeśli chodzi o te pędzle. 
Całe zamówienie pod względem finansowym wyglądało tak:

pędzle= 9,73$
- 5$ w związku z tym że skorzystałam z kodu rabatowego 
+ 6$ za przesyłkę( najtańsza, nie ubezpieczona wiec ryzyk fizyk...

całość 10,73$ a że trafiłam na korzystny kurs zapłaciłam w przeliczeniu 34,47zł!!! 

( Wartość takiego zestawu w Polsce wynosi ok 50zł) 
jeśli ktoś miałby ochotę skorzystać również z tańszego zamówienia, podaję kod rabatowy: IZA798



8 komentarzy:

  1. Pędzle ecotools są świetne, sama je posiadam i jestem bardzo zadowolona :) a z wysyłką rzeczywiście perypetie, ale ja zwykle tak mam, nawet jak zamiawiam na allegro ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle widać na pierwszy rzut oka-klasa! współczuję z tą przesyłką, ale za to miałaś miłą niespodziankę po 2 miesiącach, że jednak przyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden pędzel z ecotools przeznaczony do pudru, kupiony w którejś z polskich drogerii i wydaje mi się, że kosztował nieco ponad 30 zł. Kusisz tym rabatem, ale chyba nie zaryzykuje :)
    A ten pędzel, który posiadam jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! wiem o którym mówisz! Też na niego poluję ale cena poki co odstrasza. Ten najgrubszy, z drewianą rączką( bo widzialam tez składane metalowe) - jest na mojej liście marzeń;) swoja drogą, z tego co widzialam na youtube dziewczyny chętnie go też uzywają do brązerów w musie- i włosków nie gubi.

      Usuń
  4. Po tym co napisałas na pewno się nie zdecyduję :) Chyba juz wolę wyjątkowo w tym wypadku przepłacić. Co mnie w sumie chyba czeka bo od jakiegoś czasu zbieram się do zakupu zestawu pędzli ale zawsze brakuje pieniędzy i spychane jest to na dalszy plan :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam sobie jeden i skorzystałam z Twojego kuponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że kod pomógł:) daj znać jak dojdą- i oczekuj cierpliwie:)

      Usuń
    2. Z historii zamówień wynika, że podobno już idą :))) ..ale nie wiem kiedy dojdą :)))

      Usuń