A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

wtorek, 8 maja 2012

Tangle Teezer- szczotka do włosów

O szczotce do włosów Tangle Teezer słyszałam już w zeszłym roku. Cały Youtube nim huczał. W końcu i ja się skusiłam na ten gadżet. 
Kupiłam ją na allegro za lekko ponad 50zł. W rzeczywstości jest wściekle różowego koloru. 

Producent obiecuje: "Tangle Teezer rozczesuje włosy bezboleśnie i szybko,
pozwala uzyskać niezwykły efekt w ciągu pół minuty!

Szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa
Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata" 
Mówi się też że nie wyrywa ona włosów. 
Moja opinia jest nieco inna...
szczotka- jak szczotka. 
- włosy wyrywa, tyle co standardowa 
- nic nie masuje, a "włoski" ma standardowej długości
- bezboleśnie? raczej standardowo. 
- czy niszczy? Nie wiem, i wątpię aby ktokolwiek mógł to sprawdzić domowymi sposobami. 

Jedyne co zauważyłam, to to że gdy czeszę nią moje kręcone włosy to końcówki są ładnie ułożone, nie tworzy ona efektu miotły który dawały wszystkie inne szczotki. 
Jednak dla mnie to za mało. Tangle Teezer to ładny gadżet, ale czy 50zł jak na gadźet to nie za dużo? Moim zdaniem o jakieś 40zł za dużo... 
Ale może komuś magiczny plastik pomaga bardziej niż moim włosom. 










12 komentarzy:

  1. Ja w zeszłym roku pod wpływem pozytywnych recenzji skusiłam się do zakupu tej szczotki. Niestety nie widzę jej magicznych właściwości. W sumie leży sobie na półce w łazience i bardzo rzadko po nią sięgam... zdecydowanie wolę grzebień w szeroko rozstawionymi ząbkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ona nie kusiła :) Mam za krótkie włosy żeby tak inwestować w szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego ja sie nie skusilam mimo, ze slyszalam dobre opinie, za szczotke 50zl to dla mnie zdecydowanie za duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś od początku mnie nie kusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam ją od prawie 2 lat i jestem z niej mega zadowolona :) nie wyobrażam sobie czesania włosów czymś innym :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak blogerki zawsze mozna cos nowego spotkac bo ta szczotka to dla mnie nowosc
    obserwuje a i fajny taki z humorem opis bloga bardzo ale to bardzo mi sie spodobal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonuje mnie jej wygląd. Wg mnie za gęsto ma ząbki i już widze jak mnie ciągnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie trochę droga, ale słyszałam, że bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam również o niej ale cena mnie zniechęca

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie prowadzę blog o odchudzaniu Klik Dodałam do obserwowanych <# www.bycidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że plusem jest to, że jest wygodna w trzymaniu kiedy się czeszemy ; )
    Buziaki, i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam identycznego tangle teezer i ja jestem zachwycona. mam bardzo długie włosy, które się często kołtunią i ta szczotka jest dla mnie zbawieniem. ostatnio chciałam się uczesać zwykłą i po prostu nie mogłam, tak przyzwyczaiłam się do tego różowego kawałka plastiku.

    OdpowiedzUsuń