A to własnie my

Moje zdjęcie
Ona- przyszła żona tuż tuż,magister prawnik,chwiejna emocjonalnie, z zimnymi stopami. Estetka.Studentka miesiąca pewnej gazety. Prawdziwa baba z setką szpilek i ukochanymi torebkami.Wybaczy, ale nie zapomni.Interesują ją seryjni mordercy i kryminalistyka. NY w sercu od zawsze na zawsze. Marzy o pracy w dużej korporacji. Hobbystycznie bywa w sh. Szyje,doszywa,przerabia.Paznokcie muszą być zawsze pomalowane, zazwyczaj czerwień. Chciała być baletnicą i skrzypaczką. On- urzędnik, największy i niekwestionowany fan Mistrza Yody i Transformers,magister z licznymi naukowymi dyplomami still in progress, najbardziej rozchwytywany despotyczny korepetytor w wojewódźtwie.Furiat. Wariat który oświadczył się po nie całym roku znajomości. Nie marzy o BMW. Śpi z psem i się tego nie wstydzi. Nie wolno go pospieszać= typowa waga. Jego danie popisowe to spagetti wymagające mycia całej kuchni od podłogi po sufit, bo gotuje z rozmachem;) Razem- uzależnieni od energy drinków i colki. Marzymy o psie i wolno stojącej wannie.Kochamy Tesco, wyraki i lemury. Planujemy ślub, gryząc się przy tym niemiłosiernie:)Pomysł na bloga w zasadzie o wszystkim powstał spontanicznie już kilka razy. Enjoy!

poniedziałek, 7 maja 2012

wiem co jem?!

Zostałam zatagowana przez Amandę z http://arcobaleno.blog.onet.pl/ :))


Zasady:
 1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
 2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
 3. Otaguj kolejne 5 osób :)

Pytania:
 1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
niestety, ale wiem że nie odżywiam się zdrowo:( 

 2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Na skład zwracam uwagę tylko przy kupnie parówek( chociaż pewnie wszystkie i tak są produkowane z tego samego) oraz przy napojach słodzonych. Nie lubię tych słodzonych słodzikiem. 

 3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Średnio, chociaż ostatnio jem jedno jabłko dziennie. 

 4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Nigdy w życiu się nie odchudzałam. Chociaż nikt mi w to nie wierzy... przy mojej wadze 48-50kg (te 50kg to mój ostatni sukces!) i wzroście 164cm gdybym schudła nie miałabym szans z wiejącym wiatrem;) 

 5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Zazwyczaj tak, chociaż chciałabym przytyć. 

 6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
penne serowo- śmietanowe, pierogi mojej babci, spagetti mojego M&Mka, pizza, sushi, krewetki w cieście, naleśniki z syropem klonowym i wiele wiele innych. 

 7. Czy lubisz gotować?
Kocham, gdy mam dla kogo. 

 8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
wyeliminować- "chińskie" zupki i inne śmieciowe jedzenie. Wprowadzić- jarzyny. 

 9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nigdy nie przełknę flaków i żadnego tłustego mięsa. A cały czas mogłabym jeść... chyba makaron, pod każdą postacią. 

 10.Ile posiłków jesz dziennie?
Ok 5-6 

 11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Nie:( Nie lubię pić wody, zawsze gdy muszę wypić ponad 1,5litra dziennie mam poczucie że w moim żołądki zalęgły się żaby;) 

Raz jeszcze dziękuję za TAG, tym samym TAGuję: 

3)Mag(Matkę Polkę) http://lil.ownlog.com/
5)Kasiurek(synowa swojej teściowej!)http://kasiurek.blogspot.com/


3 komentarze:

  1. dziękuję za oTAGowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja to może kiedyś tu, bo lil jakoś charakterem nie odpowiada pisaniu o mnie, a dla syna.

    kręcone włosy Mon :oooo ?

    mag.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaje do obserwowanych! :)
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń